Azért, hogy ne vessz el a közösségi marketing útvesztőjében.

Sz.O.cialMarketing

Sz.O.cialMarketing

A "TARTALOM SZÖRNY"

Neked is van... Te elbírsz vele?

2017. szeptember 13. - Gerli

kepernyofoto_2017-09-12_11_36_13.png

Bevallom Én vizuális típus vagyok, sokkal jobban szeretem elképzelve megérteni és átlátni a dolgokat. Ezért bátorkodtam rendhagyó módon írni Nektek a tartalom marketingről.

A "TARTALOM SZÖRNY" angolul jobban hangzik, "CONTENT MONSTER", ami szerintem egy remek vizualizálása annak a folyamatnak, amiről a tartalom marketing szól.

Igen igen... az elnevezés kicsit meredek, de Nekem tetszik szóval: Take it or leave it!

Képzeld el, hogy amikor létrehozol egy blogot, közösségi oldalt, webáruházat vagy weboldalt akkor azzal párhuzamosan létrehozod a "TARTALOM SZÖRNYEDET" is. A kezdetben mondjuk inkább, hogy szörnyecske...kepernyofoto_2017-09-12_11_33_35.png

A szörnyecskét  fel kell nevelned. Eteted, foglalkozol vele, ennek köszönhetően szépen növekszik és hatékony segítőd lesz.  Ha jól bánsz vele, Ő viszi sikerre az online törekvéseidet. 

Minél változatosabban táplálod, annál inkább növekszik, hozza Neked a látogatókat és előbb utóbb a vásárlókat.

Miből táplálkozik a szörnyed? Természetesen az általad készített tartalomból. Ez lehet blog bejegyzés, kép, egy rövid bejelentkezés Facebook-on vagy Instagram-on, videó, bármi ami Neked szimpatikus.

A növekedés természetesen fázisokra/mérföldkövekre bontható. Kezdetben örülj ha a látogatóid száma növekszik, aztán már számolhatod a megosztásokat,  lájkokat, feliratkozókat majd pedig a vásárlókat.

Mitől rémisztő a "Tartalom Szörny"?

Tapasztalataim alapján attól, hogy:

  • tartalmat írni rendszeresen nem egyszerű, főleg ha kisvállalkozásod van és a feladatok nagy része Rád hárul
  • kételkedsz magadban vagy esetleg a tartalmadban
  • a fentiek miatt frusztrál, az hogy tartalmat állíts elő

A felsoroltak negatív következménye, hogy ha nem táplálod a "Tartalom Szörnyed" akkor legyengül. Ezt abból veszed észre, hogy a látogatóid és reakcióik száma elkezdenek csökkenni és ami eredményt korábban elértél, az eltűnik. Miért? Mert más valaki "Tartalom Szörnye" erősebb mert jobban táplált, ez által fejlődik és így elnyomja a Tiédet. 1-2 hónap kihagyás után megint rengeteget kell dolgoznod, hogy "Tartalom Szörnyed" visszanyerje korábbi helyét a többi szörny között és ismét generálja az eléréseket, hozza az új vásárlókat.

Mivel szelidítheted meg a "Tartalom Szörnyedet"?

1. Elemezd ki, hogy melyik bejegyzésed mozgatta meg legjobban a közösségedet. Ahhoz hasonlókat próbálj létrehozni. - Erre alkalmas pl: Facebook oldalad "Elemzések" menüje, azon belül a "Bejegyzések "- 

2. Nézd meg a Nálad sikeresebb konkurenciádat, Ő mit csinál, ki a célcsoportjai? Készíts hasonló bejegyzéseket. (hasonlót, Ne gagyi másolatot)

3. Készíts ütemtervet a megjelenéseidről, így nem fogsz összezavarodni, pánikolni hogy "Jaj már megint nem posztoltam 2 napja! Mit tegyek ki gyorsan??" (arról, hogy hogyan, lesz szó egy másik bejegyzésben)

4. Folyamatosan gyűjtsd, írd le az ötleteidet a posztoláshoz. Próbálj ki új dolgokat!

 Így biztosabb alapokra tudod helyezni a "Tartalom Szörnyed", majd a bankszámlád gyarapodását...

 Hogy tetszett a bejegyzés? Van kérdésed vagy véleményed? Kommentben várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://szocialmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8312823496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása