Azért, hogy ne vessz el a közösségi marketing útvesztőjében.

Sz.O.cialMarketing

Sz.O.cialMarketing

Hol és mennyiszer?

2017. szeptember 18. - Gerli

Ha olvastad az előző posztot, a “TARTALOM SZÖRNYRŐL” abból kiderül, hogy majdnem napi rendszerességgel kell tartalmat készíteni, ha sikeres akarsz lenni az online világban. Azért írom, hogy "csak" majdnem minden nap, mert ha erre nincs külön ember akkor szuper ha a heti 4-5 összejön kisvállalkozások esetében. 

Egyik leggyakoribb kérdés:

Melyik közösségi oldalon mennyit érdemes posztolni?

bejegyzeshez-napi_1.jpg

A statisztikák a posztok ideális számát tekintve eltérőek. Ez nemzetenként és célcsoportonéknt is változik, mert mások a szokások. Annyi biztos, hogy ha minden közösségi oldalon sikerül a bejegyzésekből a fent leírt mennyiséget produkálnod akkor már stabil jelenléted van az interneten! Azonban elengedhetetlen, hogy megfigyeld a követőid szokásait. Próbáld ki, hogy mit szeretnek. Általában észre lehet venni azt is ha keveset posztolsz mert akkor rossz az elérésed és szinte senki nem látja/nem reagál rá, és azt is észre lehet venni ha túl sokat. Ha sokat posztolsz akkor a követőid száma csökkenhet mert nem csak Rólad akarnak hallani. Az egyensúlyt Neked kell megtalálni, a közönségeddel.

A táblázatban a posztolás ideális időpontja is szerepel, nemzetközi statisztika alapján. Ha még nincs kiépített közönséged akkor jó alap, mivel a poszt megjelenésének ideje az eléréseket befolyásolja. Ha viszont van egy fiatalokból álló közönséged akkor könnyen lehet, hogy a követőid még este későn is a netet bújják így posztolhatsz akkor is. Facebook-on az "Elemzések" menüben láthatod, hogy a követőid mikor aktívak. Ezeket az időpontokat használd!

Amikor posztolsz elengedhetetlen valamilyen vizuális megjelenítése annak, amiről a bejegyzésed szól. A kép egyszerűen előállítható, de a minőségre nagyon oda kell figyelni. Az ideális képméret közösségi oldalanként eltérő, a fenti táblázatban láthatod. A képeket a poszthoz, ne a Google keresőből töltsd le! Hanem pl innen: https://unsplash.com  Mindenképpen érdemes rátenni a logo-t vagy más arculati elemet ami az oldaladhoz kötődik. 

A fenti szempontok szerint a közönségehez igazítva érdemes ütemtervet készíteni, így láthatod mikor mivel kell készülnöd! 

Neked mik a tapasztalataid? Kommenben írd meg ha van kedved!

 

Megvan az ütemterv de nem tudod mit posztolj?

 

HA szeretnél minde héten 5 poszt ötletet kapni INGYEN, akkor kattints:

 

IGEN, KÉREM!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szocialmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2812875642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása